Vapaa-ajan toiminta

Rotarien veljesaatetta pidetään yllä esimerkiksi ulkomaanmatkoilla, joita klubi on tehnyt vuosittain vuodesta 2001 alkaen. Matkat ovat yleensä suuntautuneet suurkaupunkeihin Euroopassa, joten linnoja on kierretty niin Ruotsissa kuin Virossakin. Kerran matka on suuntautunut jopa Floridaan saakka! Ulkomaanmatkoilla on tietenkin ollut puolisot eli ”avecit” mukana.

Piikkiön Rotaryklubilla järjestetään vuosittain runsaasti Avec-tilaisuuksia esimerkiksi: vuosijuhla, yritysvierailuja ja teatterimatkoja. Tämä antaa monelle veljelle mahdollisuuden osallistua klubin toimintaan – kotona tunnetaan, keiden kanssa vapaa-aikaa vietetään.

Keskenään vietetään myös veljesiltoja ja viitenä vuotena veljet ovat käyneet yhdessä Lapissa hiihtämässä ensilumella.

Piikkiön Rotaryclub